EN KO?????????????????????? :O

(Hemma från gymmet nu btw)
Pappa ringde mig och sa: Kom ut med mössa, vantar och en tröja till mig.
Jag sa: Varför?
Pappa sa: För det står en ko bakom bärgaren!! Och jag måste vakta så att den inte smiter.
Jag sa: VAA?????? Haha, springer ner säger till Sara och säger att det står en ko bakom bärgaren och vi springer ut!
När vi kommer ut står den ca 5m. ifrån oss! Fredrik kom då på att en ko har väl ett juver? Och det hade inte denhär så det var nog en tjur ;) Jag hoppar upp på flaket på bärgaren för jag ville inte att den skulle anfalla mig (a). Heheh.
Den står där jätte länge och tillslut kommer tjuren och går/halv springer emot oss, jag blir rädd, höhö. Men så är han rätt som det är förbi oss och redan ute på vägen och skulle typ hem :P
Så jag och Sara går in igen :P
Det var min kväll ;)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0