friiiiiiiiisk

Tja,
jag är typ frisk nu! Igår låg jag hela kvällen i pappas säng och kunde typ inte röra mig, jag hade jätte hög feber och halsen gjorde ont så jag kunde ju inte ta någon tablett heller för det värkte när jag svalde -.- Vilket liv (y)
Men jag vakna imorse/dag halv 1 och mådde mkt bättre! Och nu på kvällen så kan jag nästan säga att jag är frisk :) Det blir skola imorgon iaf.
Och just nu är min syster inte så älskad, hon tog inte hem no böckerna och vi har prov imorgon!!!!!!! Jag vet inte hur jag ska göra med det... Aja hoppas det löser sig.
Jag och Mickan ska också ha lektion på spanskan imorgon och det kommer ju gå bra, vi har inte övat nånting -.- Aja. That's life!
Nu ska jag ner och äta tror jag, hörs!

Den här flaskan gjorde mig frisk ;)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0