helg!

Tjena,jag tänkte skriva igår men hade värkligen inte tid!
Först hade jag träning kl 5,kom hem 7,åt mat,gjorde engelskaläxa,duscha,gjorde matteläxa och skulle igentligen göra nyhetsläxa men hann inte så jag fick göra den imorse innan jag åkte till skolan:P

här är lite bilder som jag tog igår:D

Elin och Louise pluggar spanska:D<3

Jenny som gör sin normala pose: ha huvet snätt:P

Typ den första bildern ever som Jenny har sitt huvud rakt på!:D<3
Mina snygga knän efter vollybollen i onsdags;)


Lite snö som rasade ner från tacket igår:O(tog bilden imorse)

Nu ska jag gå ut med Chico och sen ska jag duscha.
Hann inte duscha efter idrotten för va tvungen att skynda mig till bussen:P
Idrotten gick ut på massa stafetter som Björn och Oskar hade fixat. Mitt lag bestod av: Mig,Jens,Jacob,Robin,Gustav:P
Det gick faktist asbra!:D

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0