i love the sun!

Nu har jag kommit in och tro det eller ej men jag känner mej friskare! :D Det gillar vi! Vi var inte ute så länge men det var mysiiiiiigt <3
Kameran var med såhär kommer lite bilder.

Fint väder kallas det!

Systeeeeeeer <3

En söt Axxon.

Prommis ;)

So damn beautiful!

JUMP

Du är nästan bäst faktiskt.

<3 Glada.

Skuggooooooor :D

Torrt - Blött - Is  jag föredrar det torra (y)

Snart kan man säga hejdå till uggsen och hej till tygskorna!

Bara för att jag blev typ frisk när jag hade vart ute!

:)))))

Nu sitter jag i soffan och kollar tv, ska snart fixa lite mat, korvstroganoff? tror det. det är ju lätt att fixa iaf ;)
Hejdååååååååå.

/J

Kommentarer
Postat av: Sara Forsberg

Vadå nästan bäst ? ;o Du är ju sämst ;) Fast jag älskar dog ändå :)<3

2010-03-13 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0