mys tonight <3

Tjena,
idag gick skoldagen fort igen ;o På idrotten idag hade vi ca 15 olika stafetter! Snacka om att man var slut xd Haha.
När jag kom hem for jag och Sara till affärn, vår väder ju!! Vi handla lite mat och godis :) Fredag faktiskt.

När jag fika såg jag ett underbart tecken på att det inte är långt kvar till 8 april nu!

Haha, mobbad min gjorde jag xd Men skinnjackan fick sig en premiär!

Och syrrans solbriller fick sig en premiär!

Bara för att jag älskar att det snart är vår! :D

Min soff kompis, och han kommer antagligen vara det hela kvällen! ;)

Axxon njuter, höhö. I love u <3

Snart ska Sara till Sandra så jag och Axxon blir hemma ett tag, jag ska snart fixa mat, tacos ;) Sen ska jag proppa i mig godis och kolla på tv i soffan. NICE! :D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0