poliser i Marka?

Måste bara berätta en lustig grej som hände igår.:P
Jenny nämde ju en tjur som hälsade på hemma hos dom igår.De va ingen tjur,de visade sig vara en kviga.:p
Vid 22:15 igår kom det poliser hem till oss,mamma blev först rädd,hon trodde att det hade hänt pappa något för han va ute och körde.Men så va de inte,kon var tydligen vid vår gård och poliserna och grannen va där för att skjuta den.

                                                                                                         
 
Va bara tvungen att ta kort,inte ofta en polisbil hälsar på:D


Precis efter jag tog den här bilder kom kon springande,poliserna började jaga den med blåljus och allt:P
Jag stängde precis av kameran,så jag hann inte ta kort på de tyvär.:P
Jag gick och lade mig när dom hade åkt och sen 22.31 hörde jag ett skott.



:(



puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0