suck -.-

Igår var städerskan här. Så då dagen innan la jag nya lakan på min säng som hon kunde byta, så när jag kommer hem igår så ligger dom kvar på sängen -.- På natten sov jag med dom gamla lakana för jag inte orka byta då men nu har jag bytt dom! Jobbigt värre.

Idag hade jag ju sovmorgon, sov ut riktigt ordentilgt så nu kommer jag väl inte kunna sova ikväll -.- Aja så kan det gå när inte kondomen är på. Tihi.
Ikväll är det Grey's! Yeeeeeeeey :))))
Nu ska jag göra en "snygg" framsida till mitt Fantasy arbete och efter det trycka ner huvet i "Om jag kunde drömma", jag har läst 30 sidor boken består av 416 sidor och jag ska ha läst ut den till på fredag, bra Jenny!! (y)


Dagens. lång tjocktröja från Sälen och leggings. BARA FÖR ATT JAG GILLAR TURKOST! ^^

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0