min fredakväll

Igår var jag till uppsala med Elin,Majken,David och Philip.
Vi tjejer tog bussen som gick 16.05 som var en expressbuss,medans killarna tog bussen som gick 20 min innan. Men vi kom typ in samtidigt ändå.:P
När vi gick av bussen hörde vi musik och när vi kom till gågatan så såg vi Sibell på en scen där!:D
Vi stannade inte och kolla utan gick vidare till bion och bestämde oss för att köpa biljetter till Farsan :P
Sen gick vi i lite affärer och sen gick vi tjejer och åt på en kinaresturang för Philip och David höll tydligen redan på att äta. Dom visste tydligen inte att vi också skulle de:P
Men vi hade de mysigt där. Vi åt buffe' så de va bara att äta så mkt vi orkade:D
Vi satt där i över en timme:P
Sen fick vi en varsin lyckokaka,på min stod det:A firm friendship will prove the foundation in your success in life.(en fast vänskap kommer att vara grunden till din framgång i livet)

<3

Efter de kollade vi allehopa på bion,den va jättekul:P
Sen kom vi hem typ kl tolv.


Idag vaknade jag kl 8:20.
Jag kollade på en tecknad film som gick på tv,sen gick jag ut med chico och sen solade jag.
Jag satt i bara linne,nice;)


mina nya skor:D


puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0