wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! :D

Tja,
min dator funkar igen!!!! :D Vet inte va det var för fel men nu håller den på att reparera virus grejs iaf.
Idag bugga vi ju på idrotten, det var skit kul. Fast jag höll på att spy för att vi snurra så mycket -.-

Efter skolan gymmade jag själv, för Louise är sjuk, krya på dig söt <3 Det var ganska många där Philip bl a som ramla av springbandet! xd Haha, hörde en smäll.

Nu ska jag snart äta och ikväll lär jag väl sitta här vid datan eller teven, har inga läxor! GILLAS.
Jag har nu börjat min nedräkning till Sundsvall! På fredag åker vi! Ledigt från skolan då alltså. Jag kommer ju heller inte blogga på hela helgen... Men bilder kommer vill jag lova ;)

Nu ska jag ner och käka, puss.


DAGENS. Tröja - Vero Moda. Jeansleggings - Gina.


/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack hjärtat <33

2010-03-22 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0