helg a là Jenny

Tjena,
nu kommer allt jag har gort i helgen, kortfattat, AS BRA, ehehe :D
FREDAG;
Åkte till Gimo och kollade på fotboll, efter matchen gick jag och Sara vilse i lilla Gimo men sen blev vi hämtade av Niclas och Göran med bilen, och efter det blev det kalas, Christer fyllde :) Trevligt var det.

Åkte till Stockholm vid 23.30 tiden nån gång, sov hos Camillas bror i Väsby, gick och la mig vid 02.00 tiden. Sov 1 timme.

Ja... Vi var trötta efter en hel skol vecka helt enkelt.
LÖRDAG;
Vaknade vid 03.00 tiden, då åt jag frukost i Väsby sen bar det av till Plattan-Kulturhuset för att köa till Idol. Kom dit vid 04.00 tiden och kom inomhus vid 10.30 tiden, köa gaaaanska länge faktiskt.

Där inne vänta vi i ca. 2 timmar, var med i en musikvideo också, sen sjöng Sara det tog 2 min, sen var det bara att åka hem igen.

Kom hem vif 17.00 tiden, somna direkt, vakna till, gjorde ett blogg inlägg 18.30 sen somna jag och sov för natten!

Idol, it is.

När vi kom dit var det inte så jätte mkt folk...

Sen kom det nååååågra fler ;)

Det var a little bit kallt.

Söt syrran <3

Peter kom och intervjua han breve mig ;)

Sara och Camilla i kön inomhus :)

Fullt=dåligt med luft!

Anhöriga fick en stämpel ;)

Min stjärna.

Kom inte ihåg vad han hette men han sjöng en låt som hette Superstar, den var bra :)

Han spela in en musikvideo, och han kom fram till mig och stog där och sjäng mot mig xd Haha.

Jihde och gänget ;)
SÖNDAG;
Blev väckt av mamma och pappa efter att ha sovit i ca. 16 timmar! Dom sa att vi skulle på Niclas konfirmation om 45 min, så det var bara att sminka sig och på med fin kläderna!

Vi åkte till kyrkan, sen hem till dom, käkade lite och sen åkte jag hem :) Men på kvällen tig jag och Sara bussen tillbaka till Gimo för att kolla på match, sen åkte vi tillbaka till dom och åt smörgås tårta ;)

På kvällen när vi kom hem var det bara att plugga idrott... Men det visa sig att jag och Sara skulle till tandis dan efter (idag) så det blev inget prov...
Jag somna runt 23.00 tiden, helt slut!

Woho! Typ 1 timme för mig i kyrkan är rääääääätt så jobbigt...

Niclas med massa händer på huvet ;) (Hade mobil kameran!! -.-)

Alla GLADA konfirmander ;)

Niclas med flera :P

Heeeeeela familjen Eriksson/Persson :D

Plugga och knäppte kort, haha kul...

Världsa fin bild på Sara när vi vänta på bussen påväg till Gimo :)

Det var min helg det, den var som sagt jääääkligt lyckad!
Nu ska jag ner och snart äta, sen ska jag gymma med Louise och sen plugga. Bye.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0