VALBORG 2010

Nu lägger jag ut lite bilder från gårdagen :) Säger det igen, fifan va mysigt det va!

Söt Emma när vi vänta på bussen <3

Mickan halv 9 på morgonen! <3

Forsränniiiiiiiing.

Mer forsränning...

Ni är bra jävla fina <3 + att ni är bäst <3

Jag och Emma käka mjukglass, den första i år för min del! <3 (Mickans bild)

Satt på en bänk och käka korv samtidigt som vi glodde ihjäl oss på folk ;) Haha!

Det var en del folk!

Påväg till bussen <3

Världens finaste Emma faktiskt <3

Världens finaste Mikaela faktiskt <3 Som lockar håreeeeeeeeeeet.

Kvällens frilla.

Eeeeh... Kvällens outfit i guess xd

Sister <3

Hahah, Mickans rumpa xd

På kvällen bar det av till Näsudden :)

Söt Clara :D "Nej Jenny, jag är inte full!" sa hon hela kvällen, haha bilden säger vem som har rätt?

Gustav :P

Sara och Gustav med sin TUMMEN UPP pose ;)

Clara och Rallan ;)

Jesper, gla' som vanligt :D

Kärleks paret :D Hehe, allafall från Rallans sida ;)

Sofia ville att jag skulle knäppa kort på henne men hon sprang iväg :(

Rallan med sin andra partner xd

Lite bilder, knäppte inte så många...

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0