fredag!

Nu är det helg igen!
Jag kom hem för lite mer än en timme sedan och nu väntar jag på att maten ska bli klar! Idag hade vi prov på Romarriket, så hela kvällen igår ägnade jag åt att läsa i historiaboken! Ca 20 sidor;o De här provet var bra för vi blev ihopparade två och två, så man samarbetade. Jag var med Isabella och det gick faktist jättebra tyckte jag. :) Jag var också groda ett tag idag för vi visade upp våran engelskateater. De gick bra även fast vi aldrig hade övat tillsammans hela gruppen;o Haha det var lite kul för "prinsessan skulle tappa sin boll i vattnet och grodan skulle sedan hämta den åt henne" , men jag hittade inte bollen HAHA! Nu ska jag gå och skära grönsaker, hej så länge!
puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0