hos mormor&morfar

Heej, sitter just nu hos mormor och morfar och är hund-, häst-vakt.
Igår var jag och Jenny på back2charter i uppsala. Det blev en bra kväll/natt! kvällen började hemma hos Jenny med henne, Tova, Julia och Johanna. Vi fixade oss och gick och köpte pizza. När vi gick och hämtade maten så regnade och blåste det, så sminket och håret var inte lika snyggt när vi kom hem om man säger så...
Till Uppsala fick vi sedan åka lastbil, det var skönt att slippa åka buss! När vi var i Uppsala så gick vi hem till Anna där även Jenny och Emilia var. (Vi hittade nämligen inte till discot :P)
När vi väl kom fram till kön för att komma in så stod vi där i närmare 2h, men vi hade det kul i kön som tur var! :D När vi kom in så hängde vi in jackor och sånt och sen väntade vi på de andra, för alla kom inte in samtidigt. Sen dansade vi! Och när allt var slut så blev vi hämtade av Ullis, vilket var väldigt uppskattat!
När vi kom hem så åt vi mackor och kom sedan isäng vid halv 3 tror jag. Sen blev jag hämtad 10 i morse för att vi skulle hit!
Nu ska jag gå och äta choklad! ;D

Min favvo!

puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0