lyckat!

Idag på naturkunskapen så blev inte min, Majas och Jossans laberation så jättelyckad... Om vi säger så här, en bägade blev krossad, hahax) Men det var faktist inte vårat fel utan lärarens, så de så^^
En bägare stod på värmning på en platta och sedan la läraren i en magnet i den som skulle röra om vätskan. Det fanns tydligen en funktion på plattan som gjorde att magneten snurrade. När läraren startade den så såg hon inte att den var inställd på högsta läget! Hela bägaren hoppade och vätska flög, liksom bägaren, haha!
Jag och Maja blev så rädda så vi hoppade av stolarna och sprang, men tur var det, för bägaren stutsade på min stol innan den krossades i golvet. Jag fattade inte det där med magneten, jag trodde att vätskan kokade eller nått, haha men tydligen inte;o


Sitter och roar mig på picnik.com. :P

puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0