veckan

Helloj!
Jag har inte gjort något inlägg på hela veckan tror jag, ooops.
Men jag kan berätta lite kort om saker som har hänt under veckan ;)
Måndag: Hade dans, övade inför Öppet hus som är den 15/11! Jag och Maja ska dansa 10 min i sträck,hur vi nu ska orka det,haha !
Tisdag: Dans igen, den jobbigaste lektionen hittills tror jag! Övade på en engelskateater också, samtidigt som jag blödde näsblod, haha inte lite heller ;o
Onsdag: Misslyckades lite med en labration på NO:n tillsammans med Maja och Jossan. Tredje gången gillt ;P Gjorde även ett styrketest på idrotten.
Idag/Torsdag:Hade en lång och jobbig dag! Var så trött så att alla skämt blev dubbelt så mycket roligare en vad dom egentligen var! även plugg inför matteprovet imorgon -.-

              
Kom en timme för tidigt till dansen i tisdags så jag tog lite bilder...
puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0