du klarar det!

Hej, det var längesen, men jag tänkte berätta varför jag inte har bloggat den här veckan...

I söndags berättade mamma och pappa att Axxon har fått cancer, en tumör innanför revbenen. Jag låg och grät i min säng hela kvällen och tänkte på att han är ju världens bästa, mysigaste, sötaste hunden som finns och så ska jag bli av med honom? Vi skulle få besked denna vecka om den var god eller ond, var den god så kunde han leva livet ut men var den ond så skulle vi ta bort honom, varför skulle just min Axxon få cancer av alla 100 000 tals hundar i Sverige? Hela veckan har jag varit nervös efter beskedet, idag ringde veterinären och sa att tumören var ond, det var verkligen inte det beskedet jag ville höra men sen sa hon att hon hade bokat in en operationstid iaf för alla hans andra värden var så bra så nu kanske han ska opereras ändå och i operationen så tar dom bort 3 revben...
Det är bara vänta och se hur det blir, mamma och pappa ska höra av sig till veterinären på måndag och prata. Vi kommer göra det bästa för honom.



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0