asbra dag!

HEJ!
Den här dagen har varit jätte bra faktiskt :D
Dagen började med dans, först träning och efter det uppvisning på Bruks. Sen hade jag ca 10 min svenska, 40min SH, 15 min matte och sen gick jag och Maja och åt för att vi skulle ha en till uppvisning vid invigningen av busskuren. De va jätte kul :)
Lite danstjejer i busskuren och en massa Vallonelever utanför. Det finns en liten scen till höger som Alva och Felicia sjöng på. Vi fick dansa på asfalten där bussarna åker. Ett under att ingen blev på körd, haha.
Nu vet vi hur djuren på zoo känner sig!
När jag satt på bussen så kom jag på att jag hade glömt ta kort på Gimos busskur :P
Jag kom hem kl 15.10 ungefär.
NU ÄR DET LOV! :D
puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0