Gult rum

Idag har jag haft många lektioner! Första lektionen redovisade min grupp på estetiska orienteringen. Vi håller på att göra "rum" i olika färger med hjälp av kulisser,tyger,ljus,musik och vad man nu vill ha med i sitt rum. Min grupp skulle göra ett gult rum. Det blev faktist bättre en vad jag trodde att de skulle bli! Haha jag hittade gula masker som vi hade på oss och jag och Jossan var "statyer" i ett hörn av rummet. Gud va vi och dom som såg oss skratta,haha :D
Nu i kväll ska jag äta middag,duscha och göra ett arbete om färger.(estetisk orientering)

Tyckte att det var passande med lite blommor för vi hade fullt med gula,vita och oranga blommor i vårat rum ;D
Puss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0