nice måndag!

Idag hade jag en rätt så nice dag faktiskt! Åkte in till skolan och hade dans som första lektion, sen fick jag höra att jag bara skulle ha spanska och sen kunde jag åka hem. Jag åt lunch och sen åkte jag med Louise hem. Vi kom på att det var kanelbullens dag idag så då gick vi till Hemköp och köpte en bulllängd som vi åt medans vi kollade på tv ;D Sen gick vi en långpromenad med Jojo i Östhammar. Lite senare kom Jenny också och sen åkte vi på möte med laget. Mycket skratt blev de! Nu har jag mellanlandat hos Jenny och snart kommer min pappa och hämtar mig.
Jenny sitter och pratar med sig själv hon ;)
Tack att ni orkade läsa allt! :)

puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0