Nya skor

Jag köpte nyss ett par nya skor, 299 kr på Prisstopp. Det var lite panik för jag hade inga skor som jag kunde ha på årsfesten på lördag!
Idag var min första lektion jätterolig, estetisk orientering. Vi skulle, i grupper hitta på en berättelse om hur ett konstverk i skolan hade kommit dit och när vi sedan skulle berätta den för resten av klassen skulle man göra ljudeffekter också. Jag var med Maja och Tova och vi hade en skulptur som föreställde en kyrka.(den finns på stora torget) Våran var bäst! Lite urspårad kanske, haha. Den handlade om en senil präst som var lite till åren och han skulle lära en ekorre att flyga. Ekorren hette St Hubert...

Bild på skorna, och lite andra bilder som är tagna denna vecka ;)








Nu ska jag plugga!
Puss/M

Kommentarer
Postat av: Maria Wiberg

Är det st Hubert du fångat på bild?

2010-10-22 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0