mums

Hej!
Jag har precis gjort pajdeg för vi ska äta kycklingpaj till middag. När jag ändå höll på så gjorde jag en äppelpaj också. ;)
Idag hade jag bara "riktiga" lektioner efter lunch. För innan lunch så fick vi först kolla på en teater som 2:orna hade gjort. Den var egentligen gjord för barn i ca 7 års ålder,men vi tyckte att den var jättekul ändå:P
Sen satt jag ,Maja och Pernilla(min danslärare) och diskuterade hur vi skulle göra på ordfestivalen som vi ska vara med i. Vi ska nämligen dansa utan musik,så de blir ju spännande...
Sen satt jag och Maja i en soffa och snackade i ca 30 min medans vi väntade på alla andra. Sen hade vi lunch och efter de svenska,sen SH prov,sen engelska och sist matte.
Imorgon blir det sista riktiga skoldagen för min del för på torsdag ska jag spela skolfotbollsSM i Gävle och på fredag har vi ledigt! NICE!

Ingen bild på pajen ,men på kladdkakan som jag bakade i lördags;D

puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0