match

Glad påsk på er!
I fredags var det ju påskcupen, hade hur kul som helst! Gick till Pinglan på kvällen också där det var ca 40 pers, vi käkade och körde Lars-Oves quiz som han har samma varje år, haha.
Idag (igår, klockan är viss 2 typ...) har jag hjälpt pappa med poolen (nu är det inte långt kvar!), handlat med mamma och hjälpt till att fixa påskmat. Peter och Pia kom på kvällen och åt med oss.
Imorgon är det match som står på schemat! Kl. 14.00 i Gimo mot Söderfors. När jag kommer hem ska jag väl försöka göra nåt på det där jävla engelska arbetet...

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, natti.
 
 
För att jag saknar ALLA mina kusiner! I love you ♥

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0