sommarjobb

Hejsan,
idag har vi haft en lektion så jag tog 10.56 bussen hem. När jag kom hem började jag läsa min engelska bok som ska vara färdigläst nästa vecka, bra Jenny! När jag läste så råkade jag slumra till och en och en halv timme senare vaknade jag, oops.

Fick ett brev på posten idag också att jag hade fått sommarjobb på Resurshemmet, men tyvärr är inte det min grej att vara där, det var mitt sista val när jag skickade in ansökan. Så jag måste nog skicka tillbaka det, men vill ju ha ett sommarjobb, fast jag ska ju måla hela sommaren så jag har ju att göra ändå men jag vill ju ha något annat jobb också.
Jaja, that's life.

Idag är det syntest inför körkort som gäller sen är det min tvkväll och lite matte att göra som står på schemat.

 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0