the tourist

Hejhej!
Jag ligger på golvet och bloggar idag för jag har suttit så mycket så min rumpa har somnat haha.

Igår efter matchen kom Victor hit och på kvällen gick vi på bio med Tova och Kalle! :)
Vi kollade på The tourist i östhammar och det var nästan inga alls som var där. ;o Jag har aldrig sett så många tomma rader i en biosalong någon gång! Så jag och Victor hade inga problem att hitta några platser när vi kom in där typ 2 min innan den började, haha. ;) Filmen var i alla fall bra!

Idag var jag och Victor ute i de fina vädret, hur varmt som helst ju! Var dock lite kallt att ligga snön... De var bara att byta kläder när man kom in! 
Vi kollade även på film Step up, älskar den filmen! Igår så kollade vi på Dirty dancing för Victor hade inte sett den. ;o Nej jag gillar inte dansfilmer? :P




puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0