världens finaste låt

Hejsan hoppsan (lillebror),
matchen idag gick väl helt okej, mitt knä cpa sig men annars så. Förlust med 1-0, orättvist om ni frågar mig.
När jag kom hem cyklade jag runt börstil, har inte cyklat på hur länge som helst! Skönt faktiskt.
Imorgon ska jag inte göra nånting, eller jo förresten, jag ska göra klart engelska arbetet och jobba lite matte.

Just nu lyssnar jag på världens finaste låt, jag har lyssnat på den varje dag i cirkus 2 veckor, tröttnar aldrig på den.
Chris Medina- What are worlds.
Han var med i American idol, fast han kom inte ens vidare till top 24 (sjukt!).
Han sjunger till sin fru som var med om en bilolycka och blev handikappad.


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0