Båtveckan!

Kvällen har varit jättetrevlig! Vi har ätit god mat, pratat massa och kollat på lite gamla filmer från när vi var små, bland annat på när vi dansade.
När familjen Lemoine hade åkt hem så packade jag in för båtveckan. Jag ska sova på Gräsö hela veckan, jag kan tala om att det behövdes en stor väska! Det ska bli jättekul att träffa Victor igen, det var liksom en vecka sedan vi sågs! :/ <3
Efter väskan var packad så färgade jag ögonfransarna. ;)


Bild från i början av sommaren. Ser ni att jag har olika färg på ögonen, coolt va? ;)

Jag kommer nog antagligen inte blogga så mycket resten av veckan. Men i början av nästa vecka kommer det många bilder kan jag lova! ;D

puss♥/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0