Bussbrist

Nu är det helg, igen...haha. ;) 
Jag ska börja helgen med att torka golv, sen ska jag äta lite god mat och senare ska jag åka till Österlövsta och spela fotboll! Jag har gått hela dagen och funderat på vad laget vi skulle möta hette. Jag visste att det började med Öster... men sen tog de stopp. Visst är det jobbigt när man vet vad något heter men sedan kan man bara inte komma på det!

Idag var min mamma och Tovas mamma med i UNT! Dem står och ler så fint så utanför vårat hus. Jag tänkte lägga ut bilden men den fanns inte på hemsidan och vi har inte köpt tidningen än...
För er som inte har läst artikeln så handlar den om brist på bussar mellan Hargshamn och Östhammar och att vi knappt kommer hem från skolan ibland...


En cool bild på Swempa och Breckan som inte har nått med det här inlägget att göra! ;)

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0