??

Asså är det sommar nu eller är det höst!? Jag ändrar mig varje dag!
Idag har det ju varit fint väder, jag har till och med solat lite! Men det känns ändå som om det börjar bli höst nu tycker jag...
Jag har inte solat hela dagen, jag har bakat blåbärsmuffins också. Men jag ska typ ge bort alla till fotbollens dag som är i helgen så laget får in lite pengar. ;)

Måste berätta världen roligaste grej typ haha! Man har ju varit med om att prata i sömnen och så, men är det någon som har spottat på sin kudde i sömnen hahah! Jag vaknade av att jag gjorde det inatt, undra vad jag drömde!? Varje gång jag tänker på det skrattar jag typ ihjäl mig hahah!


Häxan Mikaela förra hösten haha ;)

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0