Hmmm...

Gud så skönt det var att va ledig i två dagar, men det blir nästan bara jobbigare att åka till skolan imorgon istället! Först är man ledig två dagar och sen ska man ta sig till skolan en fredag. Det känns lite fel för jag tycker det är typ lördag idag och man går ju inte i skolan på söndagar liksom... som tur är. ;)

Idag har jag försökt tänka ut vad jag vill göra med mitt hår i höst. Man kan säga att mitt hår får en lite gråare nyans mot vintern, haha. Så jag vet inte om jag ska hålla på och bleka det hela vintern eller om jag ska göra nått annat med det. Men jag vågar/vill nog inte färga hela håret till någon annan färg så jag vet inte hur jag ska göra!
Förslag?? 



puss♥/M

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag fick också panik över mitt hår idag, inte så snyggt med gul-grå-grön fläckigt faktiskt.. Tänkte dock vänta med färgning en månad ungefär, kan ju inte förstöra vår bitchballerinortvilling-grej liksom.. :)<3

2011-08-25 @ 19:38:44
URL: http://majagunillaelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0