Gårdagen

Hej, vi hade det jättebra i Stockholm igår!
Vi åkte massa karuseller och lyssnade lite på sommarkrysset!

Det hände massor av konstiga/roliga grejer igår haha:

•När vi åkte jetline så var det några killar som åkte bakom oss som sedan köpte mitt och Victors foto! De ville ha det på en mugg till och med. Vem gör så?! Visst det var AS SNYGGT haha men ändå. ;)

•När vi stod i kön till insane så var det två tjejer som stod och spotta överallt och sen när vi var framme så spottade den ena tjejen rakt framför de som jobbade där. Först fick hon torka upp det med papper och sen fick hon gå därifrån utan att ha fått åka! Helt rätt!

•När vi satte oss i fritt fall så sa Anna "Nu j*vlar" och så råkade hon sparka till killen som spände fast oss, haha! Hon hade tänkt säga "Nu j*vlar åker vi!" Jag skrattade/grinade hela vägen upp och hela vägen ner, haha!

•I spökhuset blev jag förföljd av en mumie som vägrade lämna mig i fred, han var jätte läskig. Annans komentar: Får man göra så??
Han var onskefull för han hjälpte även Victor att skrämma oss!















Victor och mumiens teamwork








Småtjejer som står och borstar håret inför att Danny ska sjunga x)





puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0