sommaren när den är som bäst

Idag kom jag hem igen efter en mycket rolig vecka på Gräsö/ i Öregrund!
Jag är ganska slut efter de här dagarna kan jag tala om!

I onsdags blev de en badatunnakväll med Victor, Tova och Kalle.

I torsdags solade och badade vi hela dagen sen grillade vi, och på kvällen åkte vi in till Öregrund. Den kvällen tog vi färjan som gick fyra på morgonen hem och vi kom hem vid 5 någon gång...

Även på fredagen var det fint väder så vi låg och stekte den dagen med. Mot kvällen jobbade jag i Öregrund, jag och Jenny stog och tog inträde... När vi var klara med det så fixade vi oss inför kvällen som skulle tillbringas i Öregrund, sen åt jag middag i våran båt. (som vi hade i hamnen) Var till Sunnanö en sväng också.

Lördag morgon blev jag väckt vid 11 för jag behövdes till att jobba i Öregrund för fotbollslaget även den dagen. Till middag köpte vi Pizza. Sen var vi i Sunnanö och sen Öregrund hela kvällen! Vi trodde att färjan gick fyra den här kvällen/morgonen också men det gjorde den inte... Den gick inte för än klockan fem! I väntan på att den skulle gå så råkade vi somna, hehe. Men det var tur att vi hade cyklarna parkerade på andra sidan så vi inte behövde gå hem som de alla andra gångerna, så det tog bara ca en halvtimme att ta sig hem!

Jag har så mycket mer som jag vill berätta, men det här inlägget skulle ta mig hela natten att göra om jag berättade allt, haha! ;)





















































v





















puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0