fjärilar i magen

Tjenixen,
idag har man inte gjort så mycket i skolan! Dansat, fikat, spelat jeopardy, fixat en strålkastare, fikat lite till. Låter ansträngande va? ;)

När ja kom hem, vilket var vid 4, övade jag danserna som jag och Maja ska dansa i morgon. Jag testade med kläderna på. ;) Ikväll måste jag duscha, packa, ladda och tömma filmkameran... Alltså förbereda mig så gott som möjligt inför avslutningen imorgon! Jag måste gå upp innan 6 för jag ska ta kvart över 7 bussen till skolan imorgon!

Usch, nu blev jag nervös!


Nej, jag och Maja ska inte se ut såhär imorgon! haha ;)
(UKK i våras)

puss♥/M

Kommentarer
Postat av: Majsen

Hmm, varför ser det ut som om jag e sugen på bullar ;) <3

2011-12-20 @ 19:51:44
URL: http://majagunillaelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0