god juuul ♥ ♥

Hej och god jul alla!
Igår var jag ju in till stan, jag var inte den enda om man säger så... Hela Gränby var fullt!
Sålde inte ett enda rabatthäfte men jag köpte sista julklapparna och fick umgås med fint folk. Fick skjuts hem också,
av syster som övningskörde, livrädd, hihi skoja, hon kör faktiskt sjukt bra! :o
På kvällen var det Lilla julafton hemma hos grannarna som vi alltid har dagen före julafton. Julklappar, god mat,
härligt sällskap osv.

Nu ska jag hoppa in i duschen för det är ju faktiskt julafton idag!! Jag har nog inte fattat det än, det har gått så fort
sista veckorna! Kvällen spenderar vi hos farfar med massor av släktingar och bara myser, hoppas på att få nån liten
julklapp iaf, jag har ju varit snäll?
Ha en superbra julafton allihopa!!
Puss.

Bilder från igår






/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0