godis

Igår kväll hade jag det supermysigt! Först så pysslade jag lite i Gimo på Majas julpysselkväll. Jag gjorde säkert typ åtta julkort, och en julkula. Julkulan lade jag inte så mycket själ i men... haha. Gjorde i alla fall en röd snöflinga på den! :D (Om ni vill se bilder så gå in på Majans blogg ;) http://majagunillaelice.blogg.se/)
Sen åkte jag med Victor hem (som hade varit på träning) och hos honom la vi oss i sängen och kollade på Tomten är far till alla barnen. Den gick på tv nämligen! :D

Idag kom jag till skolan halv åtta typ för att Victor hade specialidrott på morgonen. Då pluggade jag på svenska provet som jag sedan gjorde, det gick faktiskt super tycker jag. :)

Nu ska jag kolla på tv och äta godis!!!

puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0