kusinerna

Hejsan,
jag har inte bloggat på ett tag nu men det är för att jag har umgåtts med skåningarna, jag måste ju passa på nu när de är här! De åker hem på torsdag.
Igår tog vi en promenix i Östhammar och idag har vi vart in på mellandagsrean, hittade en tröja, spel (Med andra ord- andra upplagan) och trosor.
På kvällen har vi ätit upp sista julmaten, färgat Fridas hår och spelat spel i timmar!
Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Jullis och Johäni, var så längesen sist nu! Sen äta sista middagen med kusinerna.
Lite bilder från vad ni har missat

Outfit i måndags (nytt örhänge och halsband)
Promenad! Hahah...
Kollade i alla fotoalmanackor som morfar har fått från oss. Har gett en varje år sedan 1999 ;)
Gränby
Hårfärgning
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0