Matte B

Jag har i princip bara pluggat idag! Jag har pluggat svenska och massa matte. Jag har svenskaprov på fredag och nationellt prov i matte B på måndag! Den här helgen kommer se ut ungefär såhär: Träna, plugga matte, plugga matte, fira Matilda som fyller år, räkna matte...
Imorgon ska jag och Maja ha våran idrottslektion för några i sam. Det var ju kul att vi blev tillfrågade att gör den igen!
Efter skolan åker jag hem till Victor och pluggar matte med honom. Sen när han är på träning så åker jag och julpysslar lite i Gimo. Maja och hennes syster har annordnat julpysselkvällar i Ladan. Kolla in på hennes blogg om ni är nyfikna vetja! ;) http://majagunillaelice.blogg.se/
puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0