min julafton

Hej hej,
min julafton var så himla mysig, bara bra människor, supergod mat, fina julklappar och allt sånt!
Jag fick bl a en locktång, parfym, åka till globen med farmor, syster, kusinerna och Gustaf, presentkort, kläder,
mobilskal, smycken, lakan, lampa och andra superfina saker men jag tänker inte rabbla upp allt.
Ikväll kommer mina kusiner från Skåne, ÄNTLIGEN, träffar de nästan aldrig, så blir överlycklig när de kommer!
Då blir det en till julafton hos mormor och morfar!
Nu ska jag julstäda lite,
puss.
Bilder från igår (knäppte nästan bara kort med farfars systemkamera men jag fick några med min egen)

Outfit.

Korsörhänge som jag fick av Mickan (fick även julgodis & ett par till örhängen av henne)

Svårslaget!

Julia & kusin Lucas

Mamma & pappa

Pappa & farfar ♥
Kärlek till dig min fina kusin ♥
Dennis ♥
Fredrik :)
Faster ♥
/J

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan! skulle du/ni kunna tipsa om fina vinterjackor , inte för långa utan lagomt , skulle vara jätte snällt, Eran blogg är jätte fin!

2011-12-25 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0