new things

Tjenis,
dagen idag var seg, och det var bara pga min äckel nacke, har jag ont i den så får jag ju lixom ont i resten av
kroppen också.
Lucia på morgonen, sen bara massa handelslektioner. Projektet flöt på för en gångs skull! Bara massa JA:n.
Imorgon är det basketfia på idrotten och jag missar det! Det är ju så jäkla kul! Äckel nacke.
När jag kom hem landade jag i soffan och vila lite sen provade jag mina nya kläder och smycken, mums för nya
inköp! Bilder på det? Visst.


Långt linne och byxor med hög midja från Vero moda.

Örhängen från Vero moda.

Hårsmycke från StylebyTyra.

Halsband från StylebyTyra.

Gladiatorarmband från StylebyTyra.

"Örhänge" från StylebyTyra.

"Örhänge" från StylebyTyra.

+ en nagelfil på köpet från Vero moda! Hehe.

Det var allt! Puss och godnatt.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0