trött på skolan!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Måste ju ladda så gott de går till morgondagens matteprov! Jag har alltså 4 timmars nationellt prov i matte B imorgon och sen åker jag hem! Jag hoppas på att Victor vill följa med mig hem också för vi har inte träffats på hela helgen...♥

Jag började dagen med att göra förra årets nationella prov, det gick helt okej. Sen gick jag ut i slasken med Chico och sen har jag skrivit min dansuppgift också.
Usch vad jag vill ha lov nu, jag orkar inte med det här längre!


Bild från båtveckan på mig och Victor när vi somnade på gräsöfärgan, hihi. 
Vi missade den vi skulle ta så vi fick ta en som gick typ 5 på morgonen!

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0