alla ♥ dag

Idag hade jag kunnat få sovmorgon tydligen. Kom till skolan och trodde att vi skulle öva på nått eller så, men när det var låst in till J-huset så förstod jag att jag var där i onödan... Men jag var inte själv så de gjorde inte så mycket!
Vi behövde inte göra nått samhällsprov idag, vilket var jätteskönt! Ska göra det på fredag istället. ;)

Idag på svenskan så sa våran lärare att han ville prata men mig... utanför klassrummet till och med. Kan säga att jag blev lite orolig då! Men allt han skulle säga var att jag hade gjort hans dag haha. Jag hade tydligen sett rätt uppgiven ut på lektionerna när vi jobbade med sattsdelar, men så hade jag gjort ett jättefint prov. Så de var ju kul att höra. Jag är inte så dum som jag ser ut, haha. ;D

Imorgon ska jag till Maja efter skolan, sen Uppsala på dans och sen till Victor.<3
 


Gla´alla hjärtans dá! :D♥




puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0