love and other drugs

Hej!
Hemma från Stockholm nu och det var grymt! Har saknat dom...

Tänkte berätta lite om fredagen.

*Tog bussen till stan med Julia, Sofia och Johanna där väntade Lovisa.
*När vi kom dit gick vi in på Stadium för att köpa värme byxor åt mig, i kassan stog en SKIT SNYGG kille!
*Sen gick vi och käka på Dragon Palace, mums.
*Efter det gick vi till Filmstaden och kollade på Love and other drugs, sjukt bra film! Rekommenderar starkt + att han som är med i filmen är så jäkla snygg, kroppen, ansiktet, allt!
*Tog bussen hem, satt en läskig tant som stirra på Lovisa hela vägen och började massera sina fötter...
*Julia sov hos mig och vi däckade nästan direkt dvs. vid halv 12!

Jag kallar det en bra fredag!

  
Han är mkt snyggare i filmen än på bilderna och då kan ni ju tänka er! (Jag skulle lägga upp trailern men det funka inte...)


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0