mina individuella val

Åk 2:

Engelska B (100p) & Turism och resor (50p)

Åk 3:

Psykologi A (50p), Rättskunskap (50p) & Drycker (50p)


Dagens.
  

HEEJ! Idag lämna jag in det där jäkla pappret, vart väl helt okej iaf. Fikade gjorde vi också, mums! Hela klassen fick massa skit från rektorn när det är Mohammad det är fel på så vi ska snacka med rektorns rektor, moahaha!

Ikväll ska jag baka till cupen imorgon (skit nervös!!) samtidigt som jag ska vara hundvakt till min bebis. Sen kommer syster yster hem också så det blir fredagsmys framför teven med henne ♥
En kanon fredag helt enkelt!

Gud vilket långt inlägg! Jaja nu är ska jag inte skriva mer, puss!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0