Då var det måndag igen då...

När jag var på väg till skolan imorse så fick jag höra att Maja var sjuk, och eftersom dans var min första lektion och jag då blev själv så var det ingen idé att jag hade någon lektion. Så jag gick tillbaka till skolan, och som tur va så var idrottsklassens lärare försenad så då kunde jag ju umgås med dem ett tag.
Sen hade jag spanska och efter det lunch.
Direkt efter maten så hade vi idrott, klädsim! Vad jag har hört så får man ju kramp om man badar direkt efter man har ätit, men fick som tur var inte det ;)
Hade även samhälle och svenska. På svenskan så håller vi på med gramatik, ordklasser och sånt. Gud så krångligt det ska vara då, haha! ;o 

Nu ska jag vara duktig och plugga lite faktiskt!


Bild från i somras. Gud va jag längtar tills vi åker till Egypten och blir bruna! :D

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0