nu har vovven ett namn

Hej,
idag har jag och laget spelat cup i Hallsta. Det gick väldigt bra för oss tycker jag. Vi åkte ut i kvarten mot Gimo 1 då dom vann med 1-0.

Idag kom pappa och mamma på att vår lilla vovvsing ska heta Ukazz som han hette från början, det var så svårt att komma på ett annat namn...

Imorgon är det bad med brudarna på gympan som gäller första lektionen, det betyder att jag slipper sminka mig på morgonen! Yeeey, sovmorgon ju, hehe typ 10 min, men jaja alltid nåt.

I natt ska jag och Sara sova på en varsin soffa i vardagsrummet, myyys. Varför? Jo, för att vi kände fört!
Puss & godnatt.

Axxon första dagen vi hämtade hem honom, hans öron stog då, det gör inte Ukazz's, hihi.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0