shopping bilder




(Världens sämsta bilder, det är med mobilen) Vi såg solförmörkelsen! Skit coolt ju! Har aldrig sett en sån innan, hihi. Då ligger månen mellan solen och jorden som på en rät linje, bara så ni vet ;)

COOLA skor! Mickan, Matilda & jag.

Kenza design.

Syns inte så bra men det är spets, snyggt. Jag har svarta strumpor på mig...

Jag provade också de här skorna, jag sa att det var Mickans fel om jag bröt båda fötterna hehe. Men jag klara mig som tur var.



Det här köpte jag b la:


Klänning/tunika 229 kr. med spets på ryggen.

Före.                                                En "planch" med en del av New York på.                              Efter.

/J

Kommentarer
Postat av: caroline

saknar ej meeeeäääst!

jäääkla långt hår du har fått då snygging!

2011-01-05 @ 17:17:52
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0