bilder från england!

Min dag med Sofia blev som jag trodde, lyckad, tog en liten promenad och pratade massor!
På kvällningen så fick jag ett sms av Jullis som skulle komma in till Östh tillsammans med Caroline och käka glass, jag följde med. Åkte moppe i spöregnet/åskan/blixtrarna, ja vädret var skit men vi hade kul ändå!
När jag kom hem la jag mig i sängen med datorn i knät och kollade på Dum och dummare, så jäkla bra film, fast jag har sett den typ 57 gånger, hihi.

Jag har tagit 602 bilder i England så jag känner att det bara kommer komma upp en liten bråk del av alla bilder här på bloggen, men jag har försökt sammanfatta resan med lite lagom många bilder, här kommer de:


En glad Arne i England ;)


Båten, "Little owl"






Sluss!


Min och Yullans säng.





Steker på taket.









Nåt lag spelar Cricket.





I en sluss.


Kina mat i Chester.



På sightsing (stavning??)


Ja, vi gillar USA...


Yullan och jag ger killarna pengar för att de va så j*vla bra!!!

Nya tröjor- alla kolla på oss och log/skratta när vi gick förbi! Och jag har nyinköpta converse (370kr!)







Karta över kanalen som vi åkte på.


I taxin påväg till Manchester och hotellet!



Åt middag på en jättefin resturang, där åt jag världens godanste Pasta carbonara!




Old trafford!


Manchester united är inte så värst dåliga... Alla väggar i rummet såg ut såhär.


1958 var det en flygkrasch med flera Man united spelare i som omkom.


Alla som har spelat i Manchester united!



Fick gå in i omklädningsrummet!

Fick sitta där bland andra Rooney brukar sitta.

Och Sara vid sin förebild.


Han som startade klubben.

Avbytarbänken.


Sista måltiden i Manchester och England...


Så! Det var 88 st av alla bilder, men det kommer förmodligen lite andra bilder lite då och då också i andra inlägg...

Nu ska jag sova! Godnatt :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0