home sweet home

Heeej!
Nu är jag hemma efter en kanon vecka i England!
Vi hade ju förväntats oss regn varje dag men det var sol 3 första dagarna och sen mulet, regn en dag dock, men det gjorde absolut ingenting!
Det blev liiite ändrade planer, vi bytte "rutt" så vi åkte till Chester och tillbaka så vi bara behövde köra 4 h om dagen ungefär och sen torsdag-fredag bodde vi på ett hotell mitt i Manchester vilket gjorde att vi kunde kolla på Old trafford på fredagen innan vi skulle åka hem! GRYMT.
Men efter en vecka hinner man ändå få lite hemlängtan, kompisarna och min vovve t ex ♥

När jag satt i bilen påväg hem från Arlanda så ringer först Linda och sen Jullis, det slutar med att jag åker till krutan vid 12 på natten och träffade nästan alla söta vänner, kom hem vid 2.
Nu ska jag sova, jag har cirkus 500 bilder från denhär veckan så dom kommer komma i omgångar, har inte lagt in en enda på datorn hittills men det får ni leva med!


Sliten...

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0