min helg

Tjena,
då var helgen slut innan den knappt hann börja känns det som...
I fredags åkte jag, Johanna och Julia hem till Isac, det var ganska kul men något drama ska det ju alltid vara, haha. Sov hos Johanna sen.
På lördagen åkte jag hem och målade lite på dagen, sen på kvällen tog jag bussen till Alunda och mös med min Jullis. Långpromenad, massa prat och film, mums!
Sen idag for jag in till stan med söt Linda för att kolla på bio, Bridesmades, riktigt bra film! Fick med mig ett linne hem också!
Och nu är jag hemma och ska snart lägga mig i sängen för imorgon påbörjas min sista jobbvecka!!
Puss.


179,95 kr på Vero Moda, hade ett presentkort från mormor och morfar som det var 100 kr kvar på också.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0