2,5 timme kvar!

Hejsan!
Igår åkte jag till Victor direkt efter jobbet och sov där tills idag. På kvällen kollade vi på skattkammarplaneten (Hur länge sen var det inte man såg den liksom!?) och åt glasstårta, mys.
Victor ska vara bortrest några dagar nu så jag kommer inte träffa han på typ en vecka, kommer sakna honom!

Jag fick gå upp klockan sju imorse för att jag var tvungen att ta bussen som gick vid åtta. Jag kom alltså en halvtimme för tidigt till jobbet, så jag fick sitta på en bänk utanför kyrkan och vänta till klockan blev halv tio.
Idag hade jag min sista andakt och imorgon väntar min sista jobbdag! Jag behöver bara jobba två och en halv timme till, sköönt!

Ikväll är det träning, hoppas att man inte åker dit i onödan idag igen bara. Jag känner att jag håller på att bli sjuk också, så jag får nog försöka ta det lite lungt på träningen...


Jag och Victor i Grisslehamn förra veckan♥

puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0