bilddagboken

Jag sitter och kollar på bilder på mitt gamla konto på bilddagboken. Många bilder som jag helt glömt bort!

<p>Jenny : Elin jag tog på din rumpa ...<br /> Mickan : Jenny det var min rumpa xD :D<br /> Elin: Hahaha</p>
lördag 30 januari 2010
Jenny : Elin jag tog på din rumpa ...
Mickan : Jenny det var min rumpa xD :D
Elin: Hahaha

<p>Åker till stockholm och kollar på idolfinalen i globen!:D</p>
Jag och matilda^^

<p>:*</p>
lördag 28 november 2009

<p>bandynatten&lt;3</p>
fredag 16 oktober 2009
bandynatten<3

<p><strong><span style="font-size: large; color: #00ff00; font-family: comic sans ms,sans-serif;" mce_style="font-size: large; color: #00ff00; font-family: comic sans ms,sans-serif;">Grönan!&nbsp;:)&nbsp;(måns, pappa och mamma)</span></strong></p>
lördag 18 juli 2009
Sommarkrysset! (Måns, pappa och mamma)
<p>pappas 118 skor ;D</p>
 pappas 118 skor ;D

<p>&lt;3</p>
onsdag 24 december 2008

<p>:)</p>
lördag 30 augusti 2008
kräftskiva :)

Där fick ni se några bilder också!
puss♥/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0